IT DESTEK & BAKIM
Özel ya da kamu kurumlarının gün geçtikçe artan bilgi teknolojisi kullanımı, yapıları içerisindeki sistemlerin 7/24 stabil bir şekilde çalışması kontrol altında tutma, güncelleme ve planlı bakım yapmayı gerektirir.
Şirketimiz, kurumunuzun BT altyapısının bakımını ve yönetimini, alanında uzmanlaşmış sektörün gerekliliklerini yerine getirmiş personelleri ile hizmeti sunar.
Bu sayede kaliteli bir hizmet alırken maliyetlerinizi de ciddi oranda azaltarak tasarruf elde edersiniz.
Destek | Süre | Destek Seviyesi | Müdahale Süresi |
---|---|---|---|
Telefon & Uzaktan Destek | – | Seviye 1 | En fazla 2 saat |
Normal Olay Desteği | Planlanır | Seviye 2 | En fazla 48 saat |
Yerinde Destek | Planlanır | Seviye 3 | En fazla 12 saat |
Yerinde Planlı Bakım | Yılda 3 kez | – | Planlanır |
Genel Sistem Durumu Raporu | Ayda 1 | – | – |
Destek seviyesine göre talepler karşılanır.Destek kapsamı, yapı envanteri oluşturulduktan sonra her kuruma özel projelendirilir ve sunulur.İhtiyaca göre yalnızca donanım ve veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dahil şeklinde sunulabilmektedir.
Sözleşme kapsamındaki müşterilerimiz destek portalı üzerinden yeni destek talebi oluşturabilir veya önceki taleplerinin durumunu takip edebilirler.Servis ve hizmetler için düzenli olarak gönderdiğimiz raporlar ile hizmetin kalitesini sürekli takip ederek bilgilendirme yaparız.