IT Destek & Bakım

DNET  Bilgi teknolojileri özel ya da kamu kurumlarının gün geçtikçe artan bilgi teknolojisi kullanımı, yapıları içerisindeki sistemlerin 7/24 stabil bir şekilde çalışması kontrol altında tutma, güncelleme ve planlı bakım yapmayı gerektirir.

Şirketimiz, kurumunuzun IT altyapısının bakımını ve yönetimini, alanında uzmanlaşmış sektörün gerekliliklerini yerine getirmiş personelleri ile hizmeti sunar.

Bu sayede kaliteli bir hizmet alırken maliyetlerinizi de ciddi oranda azaltarak tasarruf elde edersiniz.

Destek Süre Destek Seviyesi Müdahale Süresi
Telefon & Uzaktan Destek Seviye 1 En fazla 2 saat
Normal Olay Desteği Planlanır Seviye 2 En fazla 48 saat
Yerinde Destek Planlanır Seviye 3 En fazla 12 saat
Yerinde Planlı Bakım Yılda 3 kez Planlanır
Genel Sistem Durumu Raporu Ayda 1

Destek seviyesine göre talepler karşılanır.Destek kapsamı, yapı envanteri oluşturulduktan sonra her kuruma özel projelendirilir ve sunulur.İhtiyaca göre yalnızca donanım ve veya yazılım desteği olabileceği gibi, parça hariç veya parça dahil şeklinde sunulabilmektedir.

Sözleşme kapsamındaki müşterilerimiz destek portalı üzerinden yeni destek talebi oluşturabilir veya önceki taleplerinin durumunu takip edebilirler.Servis ve hizmetler için düzenli olarak gönderdiğimiz raporlar ile hizmetin kalitesini sürekli takip ederek bilgilendirme yaparız.

Aşağıdaki formu kullanarak destek talebi oluşturabilirsiniz.